استعلام قیمت پنجره دوجداره (قیمت درب و پنجره)

استعلام قیمت پنجره دوجداره ✔️ (محاسبه قیمت درب و پنجره)

محاسبه قیمت درب و پنجره های دو جداره پس از بازدید توسط کارشناسان الیت و بررسی پروژه تعیین می شود. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره باید تمام شرایط در نظر گرفته شود و سپس متراژ ( طول و عرض ) پنجره مورد نظر اندازه گیری شود. شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت پنجره دو جداره با شماره تلفن های شرکت الیت  تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

در فروشگاه الیت قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی را بصورت آنلاین استعلام بگیرید.

https://elite-window.ir/shop

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی در تهران و شهرستان ها ( پنجره دوجداره عایق ) به موارد متعددی از جمله نوع یراق مورد استفاده (ایرانی یا خارجی) ، نوع و مدل باز شوی پنجره (یک حالته یا دو حالته) ، نوع شیشه ی استفاده شده (شیشه ی سکوریت ، لمینت و یا رفلکس) ، مدل در و پنجره (مدل کشویی ، لولایی ، فولکس واگنی و … ) و در نهایت به جنس پروفیلی که استفاده می شود، بستگی دارد. ارزانترین قیمت درب و پنجره دوجداره درب و پنجره دوجداره را از شرکت تولیدی درب و پنجره الیت استعلام بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره

  • اندازه بر اساس متر مربع
  • پروفایل های مورد استفاده 
  • اتصالات پنجره (یراق آلات)
  • نوع پنجره و نوع بازشو پنجره
  • نوع قاب مصرف (جدید یا مرمت شده)
  • کیفیت تولید و نصب
  • نوع و کیفیت شیشه

نوع پروفیل آلومینیوم در قیمت بهترین پنجره دوجداره تاثیر بسیاری دارد. شرکت الیت از پروفیل های باکیفیت موجود در بازار استفاده میکند. یراق آلات استفاده شده در پنجره 2جداره ، تک حالته از همه ارزان تر است ، دوحالته و کشویی از انواع دیگر می باشد. پنجره دوجداره کشویی قیمتش بیشتر از لولایی می باشد اما عایقی آن کمتر است.
شیشه دوجداره اگر صنعتی باشد و یا در کارگاه و دستی تولید شود، هزینه های متفاوتی دارند. قیمت شیشه دوجداره بر هزینه پنجره دوجداره تاثیر گذار است. تولید و نصب پنجره الومینیومی هرچقدر استاندارد تر باشد قیمت آن بیشتر است. بهتر است هزینه بیشتری کنید ولی در عوض درب و پنجره شما عایق تر باشد و از خرید خود رضایت داشته باشید. بارها پیش آمده است که بخاطر قیمت پایین تر، خریدی را انجام داده ایم که از آن پشیمان شده ایم.

برای دریافت پیش فاکتور ارزانترین قیمت پنجره دو جداره می توانید از راه های ارتباطی مانند تماس تلفنی، واتس آپ و یا تلگرام استفاده کنید. در اسرع وقت کارشناسان فروش پیش فاکتور پنجره دوجداره را برای شما ارسال خواهند کرد.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره

نحوه استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

مهمترین فاکتور اثربخش برای محاسبه قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی، وزن پنجره ساخته شده می باشد. قیمت آن با توجه به اینکه رنگ آن آنادایز یا پودری باشد، متفاوت است. نکته مهم در مورد قیمت پنجره آلومینیومی این است که هر مقطعی با توجه به ضخامت و گوشته دیواره های داخلی و ابعاد هندسه آن ، دارای وزن متفاوتی می باشد. مرکز فروش درب و پنجره آلومینیومی در بازار درب و پنجره تهران است که فروش پنجره دوجداره را انجام میدهند. در ادامه نحوه محاسبه بهای پنجره آلومینیوم را توضیح خواهیم داد.

۱- وزن پروفیل آلومینیوم مصرفی

پس از طراحی پنجره، وزن نهایی آلومینیوم مصرفی پنجره، بر اساس وزن هر متر طول و محاسبات پرت شاخه های پروفیل الومینیوم محاسبه می گردد. در این مرحله بعد از محاسبه وزن آلومینیوم مصرف شده قیمت آلومینیوم بر اساس بهای هر کیلوگرم حساب می شود. بعنوان مثال وزن آلومینیوم مصرفی جهت پنجره طراحی شده 70 کیلوگرم می باشد و قیمت هر کیلو آلومینیوم 65 هزار تومان می باشد. با یک محاسبه ساده قیمت آلومینیوم مصرفی بدست می آید.

۲- محاسبه قیمت پلی آمید

همانطور که می دانیم پنجره های دوجداره آلومینیومی دارای دو نوع ترمال بریک و نانترمال(معمولی) می باشند. در نوع ترمال بریک یک تیغه پلی امیدی عایق در بین سطوح داخلی و خارجی پروفیل آلومینیومی پنجره قرار میگیرد. این تیغه عایق باعث عایق شدن بیشتر فلز آلومینیوم می گردد. در حالت معمولی یا نرمال این تیغه موجود نیست.

جهت محاسبه قیمت پنجره سه جداره آلومینیومی ترمال بریک باید قیمت هر کیلو تیغه پلی آمید مصرف شده را در وزن کل پلی آمید مورد استفاده ضرب کنیم. بعنوان مثال قیمت هر کیلو پلی آمید به مبلغ 18000 تومان باید جهت پنجره طراحی شده محاسبه گردد.

۳- محاسبه هزینه تولید

پس از اینکه وزن پروفیل آلومینیوم محاسبه گردید، قیمت تولید پنجره نیز بر اساس هر کیلوگرم محاسبه می شود. بعنوان مثال اگر هزینه تولید هر کیلوگرم  18 هزار تومان باشد، این عدد در وزن نهایی پنجره ضرب شده و طی یک محاسبه ساده هزینه تولید این پنجره بدست می آید.

۴- محاسبه هزینه رنگ و آنادایز پنجره

پنجره آلومینومی به سه صورت پوشش آنادایز ، رنگ پودری الکترواستاتیکی و پوشش های ورقی طرح چوب ، قابلیت رنگ آمیزی دارد. رنگ پودری به صورت پاششی است که طی حرارت تا 355 درجه سانتی گراد پخته میشود. این نوع پوشش رنگ دارای تنوع بالایی می باشد. طیف وسیعی از رنگ ها، پنجره قابلیت رنگ آمیزی دارد. در ارتباط با پوشش آنادایز طی یک فرآیند شیمیایی یک لایه اکسیدی بر روی آلومینیوم کشیده می شود که باعث افزایش مقاومت فلز در برابر خوردگی می شود. ضخامت این لایه اکسیدی بین ۱۰ تا ۲۰ میکرون می باشد.

۵- محاسبه قمیت یراق آلات

یراق آلات (اتصالات) مورد استفاده در پنجره های آلومینیومی بر اساس وزن و بار وارد شده بر لنگه انتخاب می گردد. با توجه به نوع یراق از نظر عملکرد و همچنین وزن قابل تحمل از طرف یراق، قیمت هر دست بصورت جداگانه محاسبه میشود.

در مجموع پس از محاسبه هزینه های فوق و تقسیم آن بر متر مربع پنجره دوجداره آلومینومی ، قیمت هر متر پنجره دوجداره محاسبه می شود.

بهترین روش جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ارسال ابعاد حدودی و مدل بازشو (پنجره لولایی، کشویی، پنجره لیفت، فولکس واگنی)می باشد. با مشخص شدن ابعاد و نوع بازشو ، قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی جهت هر متر مربع محاسبه می گردد. بهترین روش آنالیز هزینه همین محاسبات اعلام شده در بالا می باشد که وزن نهایی پروژه مشخص می گردد. با داشتن وزن نهایی، با یک محاسبه ساده قیمت هر کیلو محاسبه و مشخص می گردد.

پنجره دو جداره چیست ؟

برای ساخت پنجره دوجداره از دو شیشه استفاده می شود و بین دو شیشه با گاز آرگون پر می شود، این گاز رسانای حرارتی بسیار کمی دارد. وجود این گاز باعث می شود تا پنجره به طور کامل عایق شود و مانع از انتقال حرارت ، صوت و … می شود.

درب و پنجره های آلومینیومی الیت علاوه بر ظرافت و زیبایی که دارند، از امنیت بسیار خوبی برخوردار می باشند و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارند. این نوع پنجره ها ضدسرقت نیز می باشند. بدلیل اینکه این پنجره ها دارای زبانه قفلی می باشند، که از سه طرف قفل می شوند و چهارچوب مستحکمی دارند.

قیمت پنجره دوجداره بسته به جنس پروفیل ، نوع بازشو ، یراق آلات و … قابل تغییر است . باز هم پیشنهاد می شود برای استعلام دقیق قیمت پنجره چند جداره در تهران و شهرستان ها با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با اعزام رایگان کارشناسان الیت ، علاوه بر مشاوره رایگان برای خرید محصولات دوجداره ، اندازه گیری ها و ملزومات مورد نیاز به شما اعلام شود .

انواع پنجره دو جداره :

  1. پنجره دو جداره آلومینیومی
  2. پنجره دو جداره یو پی یو سی ( UPVC )
  3. پنجره دو جداره چوبی
  4. پنجره دو جداره آهنی

 

درب و پنجره آلومینیومی الیت

بهترین پنجره دو جداره

شرکت الیت یکی از بهترین تولیدکنندگان درب و پنجره دوجداره در ایران می باشد. این شرکت از معروف ترین سازندگان در و پنجره دوجداره است. میتوانید جهت خرید پنجره دوجداره شرکت الیت که قیمت بسیار مناسب ارائه میشود. حتما با ما تماس بگیرید و با ما در این زمینه مشورت کنید تا از بهای خرید پنجره دوجداره اطلاع لازم را کسب نمایید. بهترین نمایندگی پنجره دوجداره را از الیت بگیرید.

تاثیر پنجره دو جداره در بالا بردن ارزش ملک

استفاده از پنجره دو جداره در بنا علاوه بر تمام مزیت هایی که گفته شده، باعث می شود تا ارزش ملک شما بیشتر گردد. چون این پنجره ها از انتقال سر و صدا جلوگیری می کنند. عایق صوتی پنجره ها یکی از مهم ترین عوامل برای حفظ آرامش ساکنین محسوب میشود. همچنین پنجره های عایق باعث می شود تا میزان گرما و سرما، به خوبی حفظ شود و انرژی داخل ساختمان نیز هدر نرود. این نکته می توانند هزینه های مربوط به مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

پنجره های دو جداره امنیت بالایی دارند. درب های آلومینیومی الیت علاوه بر این که به راحتی نمی شکنند، دارای قفل های بسیار ایمنی هستند. احتمال سرقت کاهش پیدا می کند. همینطور نوع اتصالات و یراق آلات این درب ها بسیار مستحکم میباشد.

بنابراین اگر شما تمایل به فروش ملکتان دارید و پیمانکار ساختمان هستید، استفاده از این پنجره ها می تواند یک ایده ی عالی برای بالا بردن ارزش ملک شما به حساب آید. میتوانید ساختمان هایی که با درب و پنجره های دوجداره الیت تولید شده اند را با قیمت بهتری بفروش برسانید.

قیمت نصب و تعمیرات پنجره

رگلاژ و تعمیرات پنجره و استعلام قیمت پنجره دو جداره در تهران تمامی فاکتورهایی که عنوان شد نقش کلیدی را ایفا می کنند. استاندارد و ایده ال بودن و اصل بودن هر یک از قطعات می تواند تا سالها شما را از هزینه های اضافی معاف کند. پس در هنگام خرید به خاطر کمی ارزانی خود را به دردسر نیاندازید. ما در گروه مهندسین الیت  تعویض پنجره قدیمی را با انواع دوجداره  انجام میدهیم. نصب و تعویض پنجره های دوجداره جدید بدون تخریب و ارزان قابل انجام است.

 

برای اطلاع دقیق قیمت پنجره دوجداره در تهران می توانید از فروشگاه آنلاین درب و پنجره الیت استفاده نمایید. تا هزینه پروژه بصورت آنلاین محاسبه شود.

1.4/5 - (27 امتیاز)

5 پاسخ

  1. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین ابعاد خود را به شماره 09225334185 واتس آپ نمایید تا در اولین فرصت قیمت برای شما ارسال گردد.

    1. پنجره های الومینیومی معمولاً بصورت مادام العمر دوام دارند. اگر پنجره شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد و توسط افراد باتجربه ساخته و نصب شده باشد، نگران عمر و کارکرد پنجره های ساختمان نخواهید بود.

  2. قیمت پنجره دو جداره چقدر میباشد؟ و چرا الیت را انتخاب کنیم ؟

    1. به دلیل نواسانات قیمتی بازار، قیمت درب و پنجره متغیر میباشد. حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.
      شرکت الیت با بیش از 18 سال سابقه در تولید پنجره دو جداره از با سابقه ترین شرکت ها میباشد که میتواند به شما عزیزان خدمات عالی ارئه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 11 =

عنوان های این صفحه