درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره دوجداره

چند سالی است که با پیشرفت تکنولوژی درب و پنجره دوجداره به بازار عرضه شده است. این پنجره ها عایق صوتی و حرارتی بوده و به میزان قابل توجه از انتقال صدا و هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کنند.درب و پنجره های قدیمی، آهنی بودند و بار اضافی بر ساختمان تحمیل میکردند. این در و پنجره ها به مرور زمان در اثر شرایط جوی دچار زنگ زدگی می شدند و هدر رفت انرژی بالایی داشتند. پروفیل های آلومینیومی و یو پی وی سی  درب دو جداره و پنجره دو جداره که اخیراً وارد بازار شده اند بسیار باکیفیت بوده و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی برخوردار هستند.

پنجره دوجداره، پنجره‌ای است که مورد استقبال خیلی از افراد است. به واسطه مزایایی که پنجره چند جداره دارد هر روز بر تعداد افرادی که به فکر تهیه این پنجره برای خانه خود  می‌افتند، افزوده می‌شود. این محصول منحصر به فرد می‌تواند از ورود یا خروج گرما و سرما جلوگیری کند و به نوعی پنجره عایق‌بندی شده است. برای تولید این پنجره به جای استفاده از یک شیشه، از دو شیشه بهره می‌گیرند. برای قرار دادن دو شیشه در کنار همدیگر از گاز آرگون استفاده می‌کنند. اگر شما هم به تازگی به فکر خرید درب و پنجره دوجداره افتاده‌اید توصیه می‌کنیم تا پایان مطلب امروز همراه ما باشید. شاید این مطلب برای شما هم مفید باشد و پاسخ بسیاری از سوالات شما را بدهد.

پنجره دوجداره - عایق صدا و گرما سرما درب و پنجره سه جداره

پنجره‌ دو جداره چیست؟

پنجره دوجداره یا چند جداره دارای دو  یا چند جدار مجزا می باشد. برای پنجره های دوجداره از شیشه های سکوریت، شیشه رفلکس، سند بلاست و … استفاده می شود همچنین در بین دو شیشه از گاز آرگون استفاده می شود. این نوع از پنجره ها پروفیل شان می تواند از جنس یو پی وی سی و آلومینیوم باشد. اساس پنجره دو جداره بر پایه شیشه دو جداره و همچنین طراحی پروفیل قاب پنجره است. باعث بهبود خواص عایق بودن این نوع پنجره ها میشود.

پنجره عایق به پنجره‌هایی گفته می‌شود که معمولاً با نام پنجره دو جداره یا شیشه دو جداره یا پنجره سه جداره شناخته می‌شوند. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های عایق دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که به وسیلهٔ هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند.

ویژگی های پنجره دوجداره چیست؟

پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم از جنس الومینیوم یا UPVC ساخته می شود. از ویژگی های در و پنجره دوجداره می توان به وزن سبک، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود.

در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آنها قرار گرفته از همدیگر جدا شده اند و فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون و یا SF۶ پر می شود. اسپیسرها اصولا از جنس آلومینیوم هستند که درون آنها با ماده سیلیکا ژل که نوعی رطوبت گیر است و رطوبت هوای بین دو شیشه را جذب می کند پر شده است.

استفاده از پنجره دوجداره بیشتر شده و در ساختمان های نوساز از این نوع پنجره ها استفاده می شود. پنجره های دوجداره عایق خوبی برای صدا و صوت و حرارت می باشد و از هدر رفت انرژی و انتقال صوت و صدا جلوگیری می کند. پنجره های جدید یا همان دوجداره، یو پی وی سی هستند که بسیار با کیفیت، مقاوم و بادوام هستند.

پنجره های دوجداره فریم UPVC دارند که وزن سبکی دارند و از دیگر ویژگی های این پنجره ها عدم اشتعال زا بودن آن ها می باشد. پنجره های دوجداره با گذشت زمان و تغییرات آب و هوایی دچار تغییر و زنگ زدگی نمی شوند و امنیت این پنجره ها بسیار بالا است. در بین دو شیشه با گاز آرگون پر می شود که از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند که در هزینه های انرژی می تواند صرفه جویی کند. پنجره های دوجداره از آلودگی های صوتی هم جلوگیری می کند که برای بسیاری از مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

پنجره دوجداره به دلیل نوع ساختار، آب و گرد و خاک در آن به راحتی نفوذ نمی کند و از ورود بسیاری از آلودگی ها جلوگیری می شود. پنجره های دوجداره از نفوذ بیش از اندازه ی نور خورشید جلوگیری می کند و همچنین باعث تغییر رنگ در این نوع نمی شود. از لحاظ ظاهری پنجره های دوجداره زیبا تر و مدرن تر از پنجره های قدیمی هستند و برای مشتریان جذابیت بیشتری دارد.

ویژگی های پنجره دوجداره

مزایای در و پنجره دو جداره

پنجره‌های دوجداره که دو شیشه دارند در شکاف بین آنها یک جدا کننده قرار دارد. برای اینکه عایق صوتی و گرما و سرما شود و از ورود اشعه مضر یا گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری شود، فضای خالی را با گاز آرگون کاملا پلمپ می‌کنند و معمولا از شیشه‌های رنگی برای این پنجره‌ها استفاده می‌شود. این پنجره‌ها مزایای زیادی دارند که از جمله آنها عبارتند از:

  • در فصل تابستان کمک می‌کنند که سرمای حاصل از کولرها در خانه به بیرون خارج نشود و در زمستان هم  مانع از خروج گرما به بیرون می‌شوند و در نتیجه از اتلاف انرژی جلوگیری می‌شود.
  • یکی دیگر از مزایای آن کاهش صدای بیرون به داخل است. به گونه‌ای که تا ۶۰ درصد بیشتر از شیشه‌های معمولی جلوی ورود صدا به داخل را می‌گیرند.
  • پنجره‌های مزبور چون از جنس آلومینیوم هستند و در آنها از پروفیل‌های محکمی استفاده می‌شوند، مقاومت بالایی در برابر گرما، سرما، باد، طوفان و باران‌های اسیدی و نمکی دارند و حتی در برابر آتش‌سوزی هم مقاوم هستند.
  • شیشه‌ها و یراق‌آلات آن نسبت به پنجره‌های معمولی محکم‌تر هستند و استفاده از آنها امنیت خانه‌ها را افزایش داده و احتمال سرقت را کاهش می‌دهند.
  • تنوع این پنجره‌ها از لحاظ مدل و رنگ بسیار بالا بوده و شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه نوع مناسب را انتخاب کنید.

پنجره دوجداره - درب چند جداره الیت

  • امنیت پنجره های دوجداره بسیار بالاست، زیرا شکستن دو لایه شیشه به فشار و انرژی زیادی نیاز دارد.
  • گاز آرگونی که فضای بین شیشه ها را پر کرده نوعی عایق حرارتی است و در برابر خروج گرما به بیرون ساختمان مقاومت می کند. این محصول در زمستان از خروج گرما و در تابستان از ورود آن به داخل ساختمان جلوگیری می نماید.
  • نصب آن از هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و هزینه های مربوط به انرژی را کاهش می دهد.
  • این پنجره علاوه بر این که عایق حرارتی محسوب می شود از آلودگی صوتی نیز جلوگیری می کند. دو یا چند جداره شیشه ای که در این پنجره ها به کار رفته میزان صدا را کاهش می دهد و محیطی آرام برای ساکنین فراهم می کند.
  • پنجره های دو جداره نیازی به رنگ آمیزی ندارند و تمیز کردن آن ها راحت می باشد.
  • گرد و غبار به راحتی در آن ها نفوذ نمی کند و همچنین در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند.
  • پنجره های دو جداره یو پی وی سی در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و تغییر شکل نمی دهند.
  • با استفاده از این مدل پنجره هزینه های مربوط به گرمایش و سرمایش ساختمان کاهش می یابد، در نتیجه نصب آن از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه می باشد.
  • آب بندی کامل آن باعث عدم نفوذ آب به داخل در هنگام بارندگی های شدید می شود.
  • درزبندی کامل آن از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و مانع از انتقال آن به فضای داخل ساختمان می شود و همچنین اثرات مخرب این اشعه را حذف می کند.
  • پایداری و عمر بالای این محصول و حتی قابلیت استفاده مجدد پس از تخریب و نوسازی، این محصول را منحصربفرد کرده است.
  • از دیگر قابلیت های این نوع پنجره، غیرقابل اشتعال بودن، مقاوم در برابر پوسیدگی و خورندگی مانند اسیدها و بازها و مواد شیمیایی می باشد.
  • از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

معایب پنجره دوجداره

در کنار مزایای پنجره‌های دوجداره، این پنجره‌ها معایبی هم دارند که به ذکر آنها می‌پردازیم:

  • اگر در تولید این پنجره‌ها از مواد اولیه و پروفیل باکیفیتی استفاده شود پنجره‌های مقاومی بوده و مشکلی پیدا نمی‌کنند؛ در غیر این صورت، زود شکسته می‌شوند و پس از گذشت زمان کوتاهی زرد خواهند شد؛ همچنین اگر از پروفیل گالوانیزه در آن استفاده نشود، ممکن است پس از مدتی کج شده و تغییر حالت دهد.
  • اگر برای تمیز کردن آن از مواد شوینده همچون وایتکس استفاده کنید، ممکن است واکنش شیمیایی خطرناکی روی دهد.
  • برای نصب فریم آن باید از قبل فریم محکمی در نظر گرفته شود تا بعد از نصب مشکلی پیش نیاید.
  • رگلاژ کردن این پنجره باید توسط افراد متخصص انجام شود. اگر فردی که آن را نصب می‌کند، تخصص و تجربه کافی نداشته باشد ممکن است سبب ضعیف شدن عایق پنجره شود.

قیمت پنجره دو جداره - خرید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی یو پی وی سی

  • در صورتی که در تهیه پروفیل پنجره از مواد با کیفیت استفاده نشده باشد، در طول زمان باعث شکنندگی و تغییر رنگ پروفیل می شود.
  • چنان چه گالوانیزه به کار رفته در تولید درب و پنجره UPVC دچار مشکل باشد، پس از نصب می تواند باعث تغییر شکل پنجره ها شود.

مشخصات بهترین در دوجداره و پنجره دوجداره چیست؟

پنجره ای که بیشتر عایق صوت و حرارت باشد، مناسب تر است زیرا باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. به طور کلی یک پنجره دو جداره خوب با عوامل زیر مورد سنجش قرار می گیرد:

  • نوع شیشه مورد استفاده در پنجره دو جداره و تعداد جداره های شیشه پنجره: شیشه پنجره ها باید حداقل دو جداره باشد.
  • نوع یراق آلات به کار برده شده در پنجره دوجداره
  • فاصله بین جداره ها: فاصله بین دو جداره معمولا بین ۶ تا ۲۰ میلی متر است. در صورتی که این فاصله ۱۵ میلی متر باشد، پنجره بیشترین کارایی را خواهد داشت.
  • میزان مقاومت حرارتی و صوتی پنجره دوجداره: دو جداره کردن شیشه، جلوی عبور نور را نمی گیرد ولی باعث کاهش گرمای خورشید می شود. پنجره ها باید به گونه ای باشند که در زمستان مانع از خروج هوای گرم شده و در تابستان از خروج هوای سرد جلوگیری کنند.
  • لاستیک های آب بندی و نحوه درزبندی در زمان نصب: در پنجره های دو جداره، فضای بین دو شیشه کاملا درزبندی شده است و معمولا با گازهای آرگون یا کریپتون پر می شود.

 

ویژگی های متریال استفاده شده

نوع شیشه مورد استفاده

در انتخاب شیشه دوجداره باید بسیار دقت کرد. 80 درصد یک پنجره دو جداره را شیشه دو جداره تشکیل می دهد. حداقل استاندارد لازم برای شیشه دو جداره، 6 میل و 4 میل ساده است، که با توجه به مقدار آلودگی صوتی و میزان گرما و سرما می توان از شیشه های دو جداره با ترکیب های متفاوت بر اساس شرایط بهره برد.

نوع یراق آلات

پیشرفت تکنولوژی در زمینه قفل و یراق آلات درب و پنجره دوجداره، باعث شده است که این نوع در و پنجره‌ ها از نظر امنیتی در تراز بالایی قرار بگیرند. طرح ‌های ایمن یراق آلات پنجره دوجداره معمولا به شکلی است، که این در و پنجره ها را از چهار جهت قفل کرده و امنیت فوق‌العاده‌ای به آن‌ها می‌بخشد.

این درب و پنجره‌ها در عین حال به راحتی فقط با چرخش آسان یک دستگیره و به وسیله قفل‌هایی به شکل قارچی به قاب‌هایشان محکم می‌شوند. همین امر سبب افزایش ایمنی در و پنجره دو جداره می‌شود. صنعت تولید یراق آلات درب و پنجره، همواره در حال توسعه و نوآوری است و همین موضوع منجر به تولید یراق آلات با تنوع فراوانی شده است.

نکته بسیار مهمی که در تهیه یراق آلات باید به آن توجه کرد، بحث استفاده از یراق آلات استاندارد است که باید با عرض، ارتفاع و وزن بازشو متناسب باشد. بدین معنا که باید یراق آلاتی انتخاب شود که با ابعاد و وزن پنجره متناسب است.

به طور کلی یراق آلات در و پنجره دوجداره شامل یراق تک حالته، یراق دو حالته، یراق کشویی و یراق تاشو است. این یراق آلات بسیار مستحکم هستند و در درجه بالایی از نظر ماندگاری متریال قرار دارند.

لاستیک های آب بندی

معمولا لاستیک ‌های درزگیری که در پروفیل ‌های مختلف به کار می‌روند، نقش مهمی در عایق‌ بندی و درزگیری پنجره دو جداره دارند. این امر به دلیل موادی است، که در ساخت این نوع لاستیک‌ ها استفاده می‌شود. نقش لاستیک های آب بندی در پنجره دو جداره همانند نقش لاستیک های درب یخچال است.

نقش اصلی لاستیک ‌های درزگیر، محکم کردن و جلوگیری کردن از تبادل حرارت و صدا می‌باشد.

شیشه و پروفیل پنجره دوجداره

 

مهمترین فاکتورها برای معرفی بهترین پنجره عایق

  • برند پنجره دوجداره
  • نوع برند پروفیل
  • نوع پنجره دوجداره
  • مدل بازشو

بهترین برند پنجره دوجداره

مارک های مختلفی از پنجره دوجداره در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و دارای قیمت های مختلفی هستند. یکی از فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین پنجره آلومینیومی، برند آن می باشد. شرکت الیت با بهره گیری از متخصصان و استفاده از بهترین پروفیل ها و شیشه ها یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید و نصب درب و پنجره های آلومینیومی می باشد.

 

انواع پنجره دو جداره

پنجره دوجداره در انواع مختلفی شامل upvc و آلومینیومی تولید و روانه بازار می‌شود. امروزه درب و پنجره دوجداره بسیار مدرن هستند و علاوه بر حفظ زیبایی خانه‌ها از خروج گرما و سرما و سر و صدا جلوگیری می‌کنند. انواع آنها عبارتند از:

  • پنجره دوجداره کشویی
  • پنجره دوجداره دو طرف بازشو
  • پنجره دوجداره یک طرف بازشو
  • پنجره دوجداره فرانسوی با مولیون متحرک
  • پنجره دوجداره فولکس واگنی
  • پنجره دوجداره آکاردئونی
  • پنجره دو جداره کمانی
  • پنجره دو جداره محوری
  • پنجره سقفی دوجداره

    پنجره دوجداره ثابت

    از پراستفاده‌ترین و کم‌خرج‌ترین پنجره‌های دوجداره می‌توان از این پنجره نام برد.‌ از مزایای استفاده از این پنجره‌ها ثابت بودن آنهاست و به همین علت از پنجره‌های بسیار پرتقاضا است. چون این پنجره‌ها آلومینیومی بوده و هیچ محدودیتی برای باز و بسته شدن ندارند و از مکانیزم خاصی در آنها استفاده نمی‌شود، عایق خوبی در برابر سرما و گرما بوده، همچنین عایق صوتی مناسبی محسوب می‌شود.

    پنجره دو جداره تک حالته

    خرید این پنجره هم با استقبال خوبی همراه است. گاهی دوست دارید پنجره‌ها را باز کنید و نفسی بکشید و از دیدن مناظر اطرافتان لذت ببرید. برای این‌گونه موارد پنجره تک‌حالته بهترین انتخاب است. این پنجره‌ها روی یک محور افقی باز و بسته می‌شوند. استفاده از آن به زیبایی خانه‌های شما می‌افزاید و از طرفی قیمت مناسبی هم دارد. شما می‌توانید این پنجره‌ها را به راحتی به پنجره دوحالته تبدیل کنید.

    پنجره چند جداره دو حالته

    این پنجره‌ها نسبت به انواع قبلی پیشرفته‌تر هستند و می‌توانند هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی از دو طرف افقی و عمودی با یک دستگیره باز و بسته شوند.‌ این پنجره‌ها از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و علاوه بر آن امنیت بالایی دارند و یراق‌آلاتی که در آنها استفاده می‌شوند مقاومت و استحکام بالایی دارند.

    پنجره دو جداره مدل سایه بانی

    این پنجره از جمله پنجره‌هایی است که بیشتر برای سرویس های بهداشتی، حمام و راه‌پله و … استفاده می‌شود. مدل مورد نظر بر یک محور افقی باز و بسته می‌شود و باز شدن آنها می‌تواند به صورت افقی یا عمودی باشد. باز و بسته شدن این پنجره بنا به خواسته شما مشخص می‌شود که از بالا باز شود یا از پایین یا اینکه به صورت افقی باز شود.

    پنجره سه جداره آکاردئونی

    این مدل از پنجره برای پنجره‌های عریض کاربرد دارد و برای پنجره‌هایی مناسب است که عرض آنها از ۳ متر بیشتر نباشد. این پنجره‌ها بسیار زیبا بوده و به بالکن شما جلوه بی‌نظیری می‌بخشند.

    پنجره دو جداره دو لنگه باز شو

    همان‌گونه که از اسم این پنجره مشخص است، این مدل از دو طرف باز شده و بین دو لنگه آن، ستونی وجود ندارد. این مدل از پنجره به صورتی طراحی شده است که هم کیفیت بالایی دارد و هم زیبایی آن چشمگیر است. از مزایای این پنجره این است که می‌توان انواع مدل‌های تک‌حالته و دوحالته را روی آن نصب کرد. پنجره دو لنگه بازشو می‌تواند در محور عمودی یا افقی باز یا بسته شود.

    پنجره دوجداره فولکس واگنی

    شاید شما هم این پنجره‌ها را دیده باشید. این نوع از پنجره‌ها قیمت بالایی دارند چون از یراق‌آلات گران‌‌قیمت در آنها استفاده می‌شود. چون باز شدن این مدل از پنجره‌ها شبیه در ون فولکس واگنی است به این نام معروف شده است. باز شدن آن روی ریل تا ۴۵ درجه است و برای باز و بسته شدن جای اضافی را نمی‌گیرد.

    پنجره 2جداره کلنگی

    این پنجره‌ها از یک طرف باز می‌شوند و می‌توان جهت آن را در هنگام خرید مشخص کرد. این مدل از پنجره‌ها بیشتر برای سرویس بهداشتی و نورگیر و راه‌پله کاربرد دارند.

    پنجره دو جداره کشویی

    پنجره مزبور که به آن پنجره ریلی هم گفته می‌شود همانند پنجره‌ آلومینیومی ساده بوده و امکان باز شدن از هر دو طرف را دارد. معمولا این پنجره‌ها بزرگ بوده و روی ریل حرکت می‌کند و فضای اضافی لازم ندارد و برای پرده‌های خانه هم مشکلی به وجود نمی‌آورد. طرح پنجره دوجداره بزرگ معمولا برای خانه‌های بزرگ ویلایی استفاده می‌شود و فضای دلنشین و زیبایی را برای این خانه‌ها  به ارمغان می‌آورد.

مزایای پنجره دو جداره

تعمیر و نگهداری

  • پنجره های دو جداره را می توان به راحتی با آب و صابون شست و تمیز کرد.
  • درزگیری پنجره دوجداره باید با نهایت دقت و تمیزی صورت گیرد تا از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشد.
  • یراق آلات پنجره های دو جداره پس از مدتی باز و بسته کردن ممکن است از رگلاژ خارج شوند، بنابراین باید آن ها را تنظیم و به حالت قبل بازگرداند.
  • به منظور بهبود عملکرد پنجره های دو جداره، آن ها را باید هر چند وقت یکبار روغن کاری کرد.

خرید درب و پنجره دوجداره

در هنگام خرید این نوع پنجره توجه به یکسری نکات امری بسیار ضروری است. هنگامی که به مراکز فروش پنجره دوجداره مراجعه می کنید حتماً به موارد زیر دقت کنید.

  • شیشه های پنجره باید از استانداردهای لازم برخوردار بوده و به میزان کافی گاز آرگون بین آن ها تزریق شده باشد.
  • نصب پنجره با رعایت اصول لازم صورت گیرد، در غیر این صورت انرژی ساختمان هدر خواهد رفت.
  • یک پنجره خوب باید عایق بندی شده باشد؛ زیرا تنها در این صورت می تواند آسایش و آرامش را برای ساکنین به ارمغان آورد.
  • یراق آلات آن با توجه به کارایی و وزن لنگه ها خریداری شوند.
  • شیشه پنجره باید صنعتی باشد، شیشه هایی که در شیشه بری ها یافت می شوند مناسب این کار نیستند.
  • نصب پنجره دوجداره آلومینیومی باید توسط نصاب حرفه ای انجام شود.
  • نوع پروفیل ها باید با شرایط آب و هوایی سازگار و از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

قیمت پنجره دو جداره

قیمت پنجره دوجداره بر اساس پارامترهای خاصی تعیین می‌شود. از جمله اینکه قصد دارید از چه شیشه‌ای برای این پنجره استفاده کنید؟ شیشه‌های مورد نظر می‌توانند از دوجداره یا سه‌جداره انتخاب شوند و چون انتخاب شیشه  سه‌جداره هزینه بالاتری در پی دارد، بنابراین در قیمت نهایی آن موثر است. رنگ و طرح شیشه و متراژ پنجره و یراق‌آلاتی که استفاده می‌شود نیز در قیمت آن تاثیر می‌گذارد. همچنین تعداد لنگه‌های آن و وجود کتیبه و تعداد بازشوی پنجره هم قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ما مفتخریم که با بکارگیری افراد متخصص و ماهر، بهترین و ارزان‌ترین پنجره دوجداره را تولید کرده و به نام “الیت ” به شما هموطنان عزیز ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت پنجره دوجداره ضدصدا به سایت ما  elit- window.ir  مراجعه کنید.

عوامل متعددی در قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار هستند که در ذیل به آن ها می پردازیم.

  • هر چه سایز و تعداد پنجره ها بزرگ تر باشد قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. اما برخی از تولیدکنندگان در صورت خرید عمده به خریداران تخفیف می دهند و محصولات را با قیمت کمتری عرضه می نمایند.
  • قاب پنجره از متریال هایی نظیر چوب، آلومینیوم و پی وی سی ساخته می شود که از بین آن ها UPVC ارزان ترین و رایج ترین قاب است که از مقاومت لازم در برابر شرایط آب و هوایی برخوردار می باشد.
  • مدل پنجره نیز در قیمت آن اثرگذار است. در بازار طیف گسترده ای از مدل ها دیده می شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.
  • هزینه نصب این پنجره ها به صورت جداگانه حساب می شود.
  • شیشه دوجداره با توجه به جنس و نوع ساخت دارای قیمت متفاوت است.
  • یراق آلات استاندارد و با کیفیت قیمت بالاتری به نسبت سایر یراق آلات دارند.

 

 نصب و خدمات پس از فروش الیت

چنانچه تمام موارد گفته شده رعایت شود بهترین پنجره دوجداره تولید خواهد شد. اما باید توجه داشته باشید که در صورت نصب و اجرای غیر استاندارد ممکن است تمام زحمات شما از بین برود.

از مهم ترین نکاتی که در زمان اجرا و نصب باید رعایت شود، اندازه گیری استاندارد در و پنجره ها است. اندازه گیری در و پنجره ها نباید کیپ باشد به این خاطر که از رگلاژ خارج نشود. وقتی در ساختمان دو متریال با دو ضریب انبساط متفاوت در کنار هم قرار میگیرند می بایست یک درز انقطاع استاندارد داشته باشند که در اثر انبساط فشار وارده پنجره را از رگلاژ خارج نکند. فاصله استاندارد از هر طرف 5 میلی متر می باشد.

جهت نصب در و پنجره ساختمان با کارشناسان الیت تماس بگیرید.

 

ما در این مقاله به معرفی پنجره دوجداره، انواع و مدل های آن و همچنین مزایا و معایب آن پرداختیم. همانطور که گفتیم این پنجره ها عایق صوتی و حرارتی خوبی بوده و از ورود و خروج صدا و همچنین هوای گرم و سرد از ساختمان جلوگیری می کند. امیدواریم این مطلب به شما عزیزان در انتخاب پنجره ای با کیفیت و مناسب کمک کرده باشد.

همان‌طور که مشاهده کردید در تمام اجزای پنجره امکان ارائه جنس بی‌کیفیت وجود دارد. پس باید آگاهانه انتخاب کنید و خرید خود را از یک شرکت مورد اطمینان و معتبر در زمینه درب و پنجره انجام دهید.

 

4.7/5 - (4 امتیاز)

یک پاسخ

  1. با مطالعه این مقاله تمام انواع پنجره های دوجداره موجود در بازار را به خوبی بشناسید و سپس دست به انتخاب بهترین گزینه مطابق با نیازهایتان از پنجره الیت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

عنوان های این صفحه