درب و پنجره‌های دو جداره آلومینیومی و upvc

ویژگی های پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم از جنس الومینیوم یا UPVC ساخته می شود. از ویژگی های این نوع در و پنجره ها می توان به وزن سبک، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود.

در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آنها قرار گرفته از همدیگر جدا شده اند و فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون و یا SF۶ پر می شود. اسپیسرها اصولا از جنس آلومینیوم هستند که درون آنها با ماده سیلیکا ژل که نوعی رطوبت گیر است و رطوبت هوای بین دو شیشه را جذب می کند پر شده است.

ویژگی های پنجره دوجداره چیست؟

استفاده از پنجره دوجداره بیشتر شده و در ساختمان های نوساز از این نوع پنجره ها استفاده می شود. پنجره های دوجداره عایق خوبی برای صدا و صوت و حرارت می باشد و از هدر رفت انرژی و انتقال صوت و صدا جلوگیری می کند. پنجره های جدید یا همان دوجداره، بسیار با کیفیت، مقاوم و بادوام هستند.

پنجره های دوجداره پروفیل آلومینیوم دارند که وزن سبکی دارند و از دیگر ویژگی های این پنجره ها عدم اشتعال زا بودن آن ها می باشد. پنجره های دوجداره با گذشت زمان و تغییرات آب و هوایی دچار تغییر و زنگ زدگی نمی شوند و امنیت این پنجره ها بسیار بالا است. در بین دو شیشه با گاز آرگون پر می شود که از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند که در هزینه های انرژی می تواند صرفه جویی کند. پنجره های دوجداره از آلودگی های صوتی هم جلوگیری می کند که برای بسیاری از مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

پنجره دوجداره به دلیل نوع ساختار، آب و گرد و خاک در آن به راحتی نفوذ نمی کند و از ورود بسیاری از آلودگی ها جلوگیری می شود. پنجره های دوجداره از نفوذ بیش از اندازه ی نور خورشید جلوگیری می کند و همچنین باعث تغییر رنگ در این نوع نمی شود. از لحاظ ظاهری پنجره های دوجداره زیبا تر و مدرن تر از پنجره های قدیمی هستند و برای مشتریان جذابیت بیشتری دارد.

ویژگی های پنجره دوجداره

مزایای درب و پنجره های دوجداره الیت

زیبائی در درب و پنجره دوجداره: درب و پنجره های دوجداره ساخته شده از پروفیل های با آلومینیوم وجود طرح ها و رنگ های بسیار تمام انتظارات شما را از نظر زیبائی برآورده می نماید.
عایق صوتی در درب و پنجره دوجداره: با توجه به اینکه صداهای باال 50 دسی بل برای شنوایی انسان زیانبار است. لذا یکی از مشکالت زندگی در جوامع شهری آلودگی صوتی می باشد. طراحی محفظه های پروفیل ها و وجود کانال های خالی متعدد در داخل پروفیل های الومینیوم باعث ایجاد عایق صوتی قدرتمندی شده است. همچنین با استفاده از شیشه های 2 یا 3 جداره این مقدار آلودگی صوتی را بین 30 تا 40 دسی بل می توان کاهش داد.
وجود تیتان در درب و پنجره دوجداره: تیتان )دی اکسید تیتانیوم( از اهمیت ویژه ای در صنعت درب و پنجره دوجداره برخوردار است. تیتان مورد استفاده صنعت درب و پنجره دوجداره بایستی مشخصات ویژه ای داشته باشد. تنها نوع مطلوب این محصول برای این صنعت, نوع روتایل آن است.
عایق حرارتی و برودتی در درب و پنجره دوجداره: به دلیل وجود کانال های خالی در طراحی و ساخت پروفیل های درب و پنجره دوجداره و عدم عادی بودن، محصولات ساخته شده از این پروفیل ها به میزان قابل توجهی از اتلاف انرژی محیط داخل خانه جلوگیری می نماید، به طوری که مصرف انرژی جهت ایجاد حرارت یا برودت در محیط داخلی ساختمان به میزان حداقل 40 %کاهش می یابد.
عدم تغییر حالت در درب و پنجره دوجداره: درب و پنجره دوجداره به دلیل وجود پروفیل های گالوانیزه با ضخامت 5/1 میلیمتر در داخل پروفیل های غیرقابل تغییر از نظر حالت می باشد.
عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت
عدم اشتعال بدلیل وجود مواد غیر قابل اشتعال در این ماده
عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
مقاوم در برابر نفوذ آب وگردوغبار
مقاوم در برابرخوردگی و پوسیدگی
کاهش سرمایه گزاری جهت تاسیسات

 

امتیاز شما

8 پاسخ

    1. بسته به موقعیت پنجره دارد. می توانید از پنجره کشویی یا ریلی در آشپزخانه یا از پنجره دایره ای در حمام و دستشویی استفاده کنید. بهترین مدل پنجره دوجداره از لحاظ بازشو برای نصب بستگی به محل نصب و اندازه محل نصب پنجره دو جداره دارد.

    1. پنجره دوجداره کشویی، پنجره دوجداره دو طرف بازشو، پنجره دوجداره یک طرف بازشو، پنجره دوجداره فرانسوی با مولیون متحرک، فولکس واگنی، آکاردئونی، پنجره دو جداره محوری و پنجره دو جداره کمانی

    1. از ویژگی های آن می توان به وزن سبک، عایق صوتی و حرارتی، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود.

    1. پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم آلومینیومی یا UPVC ساخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 2 =

عنوان های این صفحه