قیمت ساخت درب و پنجره آلومینیومی

عوامل موثر بر قیمت ساخت در و پنجره آلومینیومی

عوامل متفاوتی در هزینه تمام شده ساخت درب و پنجره تاثیر می گذارند. در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی، پروفیل آلومینیوم مصرفی، شیشه به کار رفته و ابزارالات دیگر بر هزینه  و قیمت محصول تاثیر گذارند. همچنین دستمزد سازنده و نصاب نیز بر این موارد اضافه می شود. قیمت پنجره آلومینیومی دو جداره همانند دیگر محصولات تولیدی اگر به صورت عمده ساخته شود، ارزان تر می شود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب و پنجره

در و پنجره‌های آلومینیومی سبک هستند. استحکام و سبکی بالای آلومینیوم و زیبایی آن باعث شده است که فلز الومینیوم گزینه مناسبی برای کارکردن در ساختمان‌ها باشد. با تولید آلیاژهای جدید آلومینیوم مثل «ترمال بریک» که عایق بهتری هستند. هم خاصیت رنگ پذیری و تنوع رنگی بیشتری دارد، مشکلات گذشته رفع شدند. دوباره آلومینیوم را به یکی از پرکاربردترین متریال های ساخت در و پنجره تبدیل کردند.

در ادامه تعدادی از مواردی که بر قیمت درب و پنجره های دوجداره آلومینیوم تاثیر میگذارند را بررسی خواهیم کرد.

وزن درب و پنجره ها

اولین عاملی که در بررسی قیمت ها تاثیر گذار می باشد، متراژ و وزن درها و پنجره هایی می باشد که قرار است نصب شوند. همچنین با تعداد بالاتر هزینه ی ساخت، ملزومات و ابزار و یراق آلات نیز افزایش خواهد یافت.

نوع شیشه

دومین فاکتور موثر بر قیمت نوع شیشه استفاده شده در پنجره و درب ها می باشد. شیشه ها انواع مختلفی دارند که بسته به نوع و کیفیت شیشه و همچنین دوجداره یا سه جداره بودن آن ها، بهای تمام شده متفاوتی دارند.

یراق آلات

نوع وتعداد یراق الات استفاده شده در دربها و پنجره ها نیز بر قیمت درب و پنجره دو جداره آلومینیومی تاثیرگذار است. هزینه وسایلی مانند لولا، دستگیره و موارد اینچنین با توجه به برند و شرکتی که آن ها را تولید کرده است، فرق دارد.

هزینه نصب

قیمت حمل و نقل و نصب در و پنجره ها که توسط نصاب اخذ میشود نیز بر قیمت کلی تاثیرگذار خواهد بود. نحوه نصب، تاثیر زیادی بر روی دوام و زیبایی آن دارد، بنابراین برای این کار از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید. میتوانید با مشاوران الیت در تماس باشید.

بیرون آوردن پنجره های قبلی در صورتی که کار نصب هم توسط سازنده پنجره های جدید انجام شود نیاز به کمی تخریب و کار بنایی پس از نصب دارد. خارج کردن پنجره های قدیمی قبل از انجام سفارش توسط طرفین توافق می شود. برخی از سازندگان و نصابان پنجره های قبلی را هم با محاسبه وزن از شما می خرند.

جنس، تک جداره یا دوجداره، نوع بازشو

جنس پروفیل چارچوب و تک جداره و دوجداره بودن بر قیمت پنجره اثرگذار است. علاوه بر این ها نوع عملکرد پنجره و اینکه بصورت کشویی یا لولایی باز و بسته می شود هم بر هزینه ساخت و میزان کار متخصص اثر می گذارد.

 

  • اگر هنوز از پنجره های تک جداره قدیمی در منزلتان استفاده می کنید. از عایق نبودن گرما، سرما، صدا و آلودگی آنها ناراضی هستید. هرچه زودتر به فکر تعویض درب ها و پنجره های خانه تان باشید.
  • ساخت و نصب پنجره های دوجداره، اصلا کار سخت و زمان بری نیست. قیمت در و پنجره دو جداره آلومینیومی با توجه به آسودگی پس از نصب بدلیل عایق صوت و کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی ساختمان واقعا بصرفه است.
  • نصب کردن آنها در یک روز به سرعت و سادگی انجام می شود.

سفارش ساخت در و پنجره آلومینیومی هم از سوی مشتری های خانگی که قصد تعویض و نوسازی پنجره های قدیمی را دارند و هم از سوی پیمانکاران پروژه های بزرگ تر توسط شرکت الیت پذیرفته و اجرا میشوند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =

عنوان های این صفحه